اسلایدر

تبلت ویندوز 8 اچ پی تا پایان سال میلادی وارد بازار می شود
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

از سال گذشته می دانیم که اچ پی بعد از شکست در پروژه تبلت وب او اس قصد دارد سراغ ساخت تبلت های ویندوز8 برود. حالا خانم ویتمن مدیر عامل اچ پی می گوید آینده درخشانی در مقابل این شرکت است. هر چند مدتی طول می کشد تا این شرکت خودش را بازسازی کند. اما طی دو الی سه سال آینده شما شاهد یک اچ پی جدید خواهید بود.

به گفته مدیرعامل این شرکت، اچ پی در آینده بیشتر برای پردازش ابری، امنیت و ابزارهایی که به مدیریت اطلاعات کمک می کنند شناخته خواهد شد.

او همچنین تایید کرد که تا پایان امسال تبلت ویندوز 8 اچ پی وارد بازار خواهد شد. تبلت قبلی این شرکت به نام تاچ پد تنها دو ماه بعد از ورود به بازار به خاطر استقبال کم و مشکلات مختلف با توقف تولید مواجه شد و ضرر بزرگی را متوجه اچ پی کرد.

حالا مدیرعامل جدید معتقد است اچ پی باید در تحول جدید تشکیلات اقتصادی مهم را هدف بگیرد و شاید این به این معنی باشد که این شرکت را کمتر در بازار مصرفی و کاربران عادی ببینیم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:7
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.